مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-07اقتصادي

اختصاص بیش از 50 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به حوادث غیرمترقبه


مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی به هم وطنان آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه اهدا شده است.

- مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد اختصاص بیش از 50 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به حوادث غیرمترقبه ایسنا/زنجان مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی به هم وطنان آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه اهدا شده است.

فرهاد امندی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون کمک های نقدی معادل 5 میلیارد ریال و غیرنقدی اعم از تهیه و تامین کانکس، خوراکی، بهداشتی، گرمایشی، پتو و اسباب بازی به ارزش 50 میلیارد ریال به هم وطنان آسیب دیده در حادثه غیرمترقبه اهدا شده است.

همچنین برای هم وطنان گرفتار در حوادث غیرمترقبه (زلزله و سیل) تعداد 40 واحد مسکونی، احداث شده و 30 واحد مسکونی، نیز برای آن ها مرمت و تعمیر شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 110 سری جهیزیه، برای نیازمندان تهیه شده است، تصریح کرد: بیش از 7000 سبد معیشتی، 5000 بسته نوشت افزار کامل، 4800 مورد البسه، 2000 بسته کامل کمک های اولیه و اقلام بهداشتی با کمک قرارگاه محرومیتزدایی سپاه (کوثر)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 50 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به حوادث غیرمترقبه

اختصاص بیش از 50 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به حوادث غیرمترقبه