مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:162020-03-07سياسي

برخورد قانونی با شناورهای غیرمجاز در زمان محدودیت تردد دریایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از طریق دستگاه قضا، با افراد سودجویی که بدون توجه به هشدارهای ستاد مقابله شیوع ویروس کرونا هرمزگان با شناور غیر مجاز تردد کنند برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اله مراد عفیفی پور با اشاره به تصمیمات ستاد مقابله شیوع ویروس کووید 19 استان هرمزگان مبنی بر محدودیت تردد به جزایر استان اظهارداشت: متأسفانه افراد سودجو بدون توجه به تصمیمات اتخاذ شده وعدم رعایت کمترین الزامات بهداشتی وایمنی از طریق مبادی غیر رسمی و با شناورهای غیر مجاز مبادرت به جابجایی مسافر به جزایر می نمایند.

وی افزود: بی توجه به هشدارها و تداوم چنین اقدامات مجرمانه و غیر انسانی برخورد قانونی را به همراه داشته و افراد خاطی که به هر طریق چه دلالی واخلال گری در نظام سلامت کشورو چه جابجایی غیرقانونی مسافر که خود نمونه بارز نقض قوانین و نادیده گرفتن ضرورت والزامات بهداشتی است به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش همه پزشکان و پرستاران که مشفقانه و دلسوزانه درخط مقدم جبهه مبارزه با این ویروس ایستاده و در راه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از هیچ کوششی دریغ ننموده اند بیان داشت: درشرایط کنونی که کشوربه لحاظ مسائل بهداشتی موقعیت خاصی قرارداشته و میل متزاید هموطنان درجهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با شناورهای غیرمجاز در زمان محدودیت تردد دریایی

برخورد قانونی با شناورهای غیرمجاز در زمان محدودیت تردد دریایی