مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-07حوادث

27 تن چوب درختچه تاغ قاچاق در استان سمنان کشف شد


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه در سال جاری 27 تن چوب درختچه تاغ قاچاق در استان کشف شده است، گفت: در سال جاری با 50 چرای غیرمجاز نیز برخورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ابوطالبی ظهر شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی منابع طبیعی سمنان، با اشاره به میزان کشفیات در حوزه منابع طبیعی طی سال جاری، بیان کرد: از ابتدای سال 27 تن و 844 کیلوگرم چوب تاغ قاچاق و 12 تن چوب جنگلی در استان کشف و 50 متخلف دراین باره دستگیرشده اند.

وی بابیان اینکه 45 خودرو در سال جاری به دلیل جرایم حوزه منابع طبیعی در سطح استان سمنان توقیف شده اند، تأکید کرد: یگان حفاظت همچنین با 50 چرای غیرقانونی دام به میزان 11 هزار و 707 واحد مرتع برخورد کرده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی سمنان از کشف دو هزار و 167 کیلوگرم زغال تاغ نیز در سطح استان خبر داد و گفت: مأموران یگان حفاظت در سال جاری به 22 مورد اطفای در سطح 56 هکتار اراضی طبیعی امدادرسانی کردند.

ابوطالبی از اهتمام یگان حفاظت به موضوع مراتع و منابع طبیعی خبر داد و ابراز داشت: کشف تعقیب جرم و مجرم مرتبط با مأموریت یگان حفاظت آن هم در چارچوب قوانین و تشکیل پرونده قضایی متخلفان در زمره مسائلی است که در استان به آن تأکید ویژه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 تن چوب درختچه تاغ قاچاق در استان سمنان کشف شد

27 تن چوب درختچه تاغ قاچاق در استان سمنان کشف شد