مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-07اقتصادي

یک کارانه دیگر به پرسنل زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امسال پرداخت خواهد شد


مدیر روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان گفت: تا پایان سال یک کارانه دیگر به پرسنل تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، برخی از پرسنل و نیروهای بیمارستان بوعلی زاهدان خواستار دریافت کارانه عقب مانده خود را از سوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بودند و از رسانه انتظار پیگیری داشتند.

عدم پرداخت به موقع سازمانهای بیمه گر، عامل اصلی واریز نشدن کارانه محمدهادی عباسی در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان، افزود: براساس طرح تحول سلامت، افراد ساکن در شهرها باید  6و روستانشینان 3هزار تومان از هر 100هزار تومان را برای درمان خود پرداخت کنند و مابقی هزینه ها را سازمانهای بیمه گر به بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمان بپردازند.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه این موضوع کشوری بوده و مختص استان نیست، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با توان مالی خود توانسته در سنوات قبل بخشی از کارانه عقب افتاده نیروها را پرداخت کند.

وی اضافه کرد: سازمان های بیمه گر قراردادی با دانشگاه علوم پزشکی امضاء کرده اند که براساس آن بخش اندکی از هزینه های خدمات را بیمه شده و مابقی را سازمان بیمه گر باید پرداخت کند که این موضوع از سوی سازمانهای بیمه گر به درستی محقق اجرا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارانه دیگر به پرسنل زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امسال پرداخت خواهد شد

یک کارانه دیگر به پرسنل زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امسال پرداخت خواهد شد