مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:462020-03-07اجتماعي

فعالیت کانونی کودکان و نوجوانان در «پیک امید مجازی»


مدیر کل کانون پرورش فکری استان از آغاز طرح جدیدی با عنوان «پیک امید مجازی» خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور، در پی شیوع بیماری کرونا، برخی از فعالیت ها و تولیدات آموزشی داوطلبانه و جهادی مربیان کانون از طریق سایت های اینترنتی و صفحه های کانون در شبکه .

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل کانون پرورش فکری استان از آغاز طرح جدیدی با عنوان پیک امید مجازی خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور، در پی شیوع بیماری کرونا، برخی از فعالیت ها و تولیدات آموزشی داوطلبانه و جهادی مربیان کانون از طریق سایت های اینترنتی و صفحه های کانون در شبکه های اجتماعی در اختیار کودکان و نوجوانان ایرانی قرار می گیرد.

علی بینش با اعلام این خبر اظها کرد: در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، به دلیل تعطیلی مدارس، مهد کودک ها و مراکز فرهنگی هنری، کودکان و نوجوانان باید در خانه ها و در کنار والدین خود حضور داشته باشند، تلاش می کنیم شرایطی مهیا و بستری را فراهم کنیم تا مربیان داوطلب کانون بتوانند فعالیت ها و برنامه های خود را در قالب فایل های خلاقانه تصویری برای کودکان ارائه دهند.

وی با بیان این که صفحه ای در زیر دامنه پرتال اینترنتی کانون به همین منظور راه اندازی شده است، گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به پرتال www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کانونی کودکان و نوجوانان در «پیک امید مجازی»

فعالیت کانونی کودکان و نوجوانان در «پیک امید مجازی»