مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:402020-03-07حوادث

پایش سلامت آتش نشانان در مورد کرونا


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تا کنون گزارشی از ابتلای هیچ یک از آتش نشانان به بیماری کووید19 نداشته ایم، - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه تا کنون گزارشی از ابتلای هیچ یک از آتش نشانان به بیماری کووید19 نداشته ایم، گفت: اگر یکی از آتش نشانان نسبت به ابتلا به ویروس کرونا مشکوک باشد و به مرحله بستری برسد، سایر پرسنلی که با او ارتباط مستقیم داشتند، برای آزمایش و بررسی ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس به مراکز درمانی فرستاده می شوند.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهارکرد: از زمانی که بیماری کووید19 در کشور شیوع پیدا کرده و برخی از هموطنانمان نیز متأسفانه به این بیماری مبتلا شدند، سازمان آتش نشانی تهران هم به صورت جدی تری سلامت آتش نشانان را پایش می کند.

وی ادامه داد: این سازمان طی بررسی هایی که به صورت مرتب انجام می دهد سلامت آتش نشانان را زیر نظر دارد و در این ایام اگر حتی یکی از نیروها دارای علایم اولیه هم باشد به او مرخصی داده می شود تا پیگیر شرایط سلامتی خود باشد.

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: همچنین اگر یکی از آتش نشانان نسبت به ابتلا به ویروس کرونا مشکوک باشد و به مرحله بستری برسد، سایر پرسنلی که با او ارتباط مسقتیم داشتند برای آزمایش و بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش سلامت آتش نشانان در مورد کرونا

پایش سلامت آتش نشانان در مورد کرونا