مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-07اقتصادي

چوب کرونا لای چرخ اقتصاد پویای یزد


در حالی استان یزد با تمام قدرت با کرونا ویروس مبارزه می کند که تاکنون میزان قابل توجهی به صنایع نساجی، مواد غذایی، خدمات و گردشگری خسارت وارد شده و در صورت تداوم این وضعیت ممکن است عواقب بدی استان را تهدید کند.

- به دنبال شیوع کرونا ویروس در کشور، سایه شوم این ویروس بر اقتصاد کشور افتاده و در موارد جزیی تر و در ابعاد استانی، تاثیرات آن متناسب با نوع اقتصاد گرداننده هر استان نمود متفاوتی داشته است.

این وضعیت در استان یزد که از اولویت های اقتصادی حال حاضر آن می توان به صنایع، معادن و گردشگری اشاره کرد نیز خسارت هایی به میزان چشمگیری بر هر کدام از این بخش ها وارد کرده است.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در همین رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که حوزه خدمات و گردشگری بیشترین تاثیرپذیری را از کرونا داشته است، اظهار کرد: علاوه بر صنعت گردشگری و خدمات در استان، صنایع غذایی و تولیدکنندگان استان نیز با تاثیرپذیری بالا از این اپیدمی، دچار خسارت شدند.

استاندار: توقف صادارت به علت محدودیت های اعمال شده در مرزهای کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بخش هایی از صنعت استان را دچار خسارت کرده است.

وی عمده علت خسارات وارده به بخش از صنایع استان را متوقف شدن صادرات در این بخش ها خواند و تصریح کرد: متاسفانه صادرات محصولات این تولیدک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب کرونا لای چرخ اقتصاد پویای یزد

چوب کرونا لای چرخ اقتصاد پویای یزد