مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:262020-03-07پزشكي

فرماندار: ساکنان مسکن مهر پردیس به کرونا مبتلا نیستند


عبدالعظیم رضایی روزشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: طی روزهای گذشته گزارشی از ابتلا به بیماری کرونای دو تبعه افغانی ساکن در فاز 8 مسکن مهر پردیس اعلام شده بود.

وی ادامه داد: این دو نفر دارای مشخصات اولیه ویروس کرونا بودند که برای انجام آزمایشات به تهران اعزام شدند و نتیجه آزمایشات آنها منفی اعلام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه تاکنون مورد مثبت از ابتلا به ویروس کرونا نداشتیم، خاطر نشان کرد: دستگاه های نظارتی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان به طور شبانه روزی در حال رصد وضعیت و شناسایی افراد مشکوک به بیماری هستند تا در صورت مشاهده در اولین فرصت توسط کارشناسان رسیدگی شود.

دستگاه های نظارتی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان به طور شبانه روزی در حال رصد وضعیت و شناسایی افراد مشکوک به بیماری هستندرضایی گفت: ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و ناوگان حمل و نقل شهری روزانه انجام می شود و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری بسیاری از تجمعات در شهرستان مانند روز بازارها، تمرینات ومسابقات ورزشی، کتابخانه های عمومی شهر، جلسات اداری تعطیل شده است.

وی با اشاره به رعایت موارد ایمنی در زمان ورود مراجعان به ادارات شهرستان عنوان کرد: به مراجعان پس از ضد عفونی کامل دست ها اجازه ورود داده می شود و تجهیزات اداراتدر فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: ساکنان مسکن مهر پردیس به کرونا مبتلا نیستند

فرماندار: ساکنان مسکن مهر پردیس به کرونا مبتلا نیستند