مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-07اجتماعي

محدودیت تردد در مبادی ورودی شرق گلستان و چند خبر کوتاه


به گفته احمدرضا آدینه و سید غلامرضا قاضوی معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری های آزادشهر و گالیکش در شرق گلستان، بر اساس دستور ابلاغی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ورود خودروهای غیربومی از استان های سمنان و خراسان شمالی به این استان با محدودیت تردد مواجه است.

در گالیکش، یک تیم بهداشتی با همکاری نیروی انتظامی در ابتدای مسیر پارک ملی گلستان از سمت خراسان شمالی مستقر شده و محدودیت های ورود به این استان را اعمال می کند و در آزادشهر هم، یک تیم بهداشتی در پلیس راه تیل آباد در جاده آزادشهر به شاهرود (خوش ییلاق) مستقر شده و به جز خودروهای ترانزیتی از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان جلوگیری می شود.

محدودیت تردد در مسیر جنگل گلستان از روز گذشته و در مسیر خوش ییلاق از امروز( شنبه) آغاز شده است.

​گلستان از غرب با مازندران، از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی و از شمال با ترکمنستان همسایه بوده و بیشترین مبادی ورودی و خروجی آن هم با استان های سمنان، مازندران و خراسان شمالی است.

** کاشت 223 اصله نهال در مراوه تپه رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراوه تپه گفت: به مناسبت هفته درختکاری از محدوده فرمانداری تا بلوار شهید سپهبد سلیمانی این شهرستان 223 اصله نهال سازگار با منطقه با هدف توسعه فضای سبز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در مبادی ورودی شرق گلستان و چند خبر کوتاه

محدودیت تردد در مبادی ورودی شرق گلستان و چند خبر کوتاه