مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-07فرهنگي

ارسال 97 اثر به بخش استانی و 24 اثر به بخش ملی جشنواره فیلم اردی بهشت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به تشریح آخرین جزییات دهمین دوره جشنواره فیلم اردی بهشت پرداخت.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به تشریح آخرین جزییات دهمین دوره جشنواره فیلم اردی بهشت پرداخت.

رضا کمالی زرکانی در گفت وگو با ایسنا، افزود: تعداد آثار رسیده به بخش استانی دهمین جشنواره فیلم اردی بهشت 97 اثر شامل 49 فیلم داستانی، 31 فیلم مستند، 11 پویانمایی و 6 فیلم تجربی است وی با اینکه این 97 اثر از 58 فیلم ساز شامل 44 مرد و 14 زن است، تصریح کرد: خوشبختانه شاهد استقبال مناسبی از سوی فیلم سازان استان هرمزگان بوده ایم به گونه ای که بالاترین آمار آثار رسیده در تمام ادوار گذشته بخش استانی جشنواره اردی بهشت مربوط به این دوره است.

این مقام مسئول ادامه داد: پیش از این دوره های پنجم و هفتم با دریافت 53 اثر بیشترین تعداد آثار رسیده در این بخش را دریافت کرده بودند.

کمالی زرکانی در خصوص بخش ملی جشنواره فیلم اردی بهشت که با موضوع خلیج فارس برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در بخش ملی نیز 24 اثر دریافت شده که شامل 12 فیلم از هرمزگان، 8 فیلم از بوشهر، 3 فیلم از خوزستان و یک فیلم از تهران است.

وی ادامه داد: مدیریت اجرایی جشنواره بر عهده مصیب داوری مدیرعامل انجمن سینماگران استان هرمزگان و مدیریت آموزش جشنواره بر عهده فروزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 97 اثر به بخش استانی و 24 اثر به بخش ملی جشنواره فیلم اردی بهشت

ارسال 97 اثر به بخش استانی و 24 اثر به بخش ملی جشنواره فیلم اردی بهشت