مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-07اقتصادي

عرضه بر تقاضای گوشت مرغ پیشی می گیرد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با اشاره به شیوع کرونا ویروس در کشور و تعطیلی بسیاری از اماکن عمومی و لغو مسافرت های نوروزی، گفت: سبقت عرضه گوشت مرغ از تقاضای آن در روزهای آتی پیش بینی می شود.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با اشاره به شیوع کرونا ویروس در کشور و تعطیلی بسیاری از اماکن عمومی و لغو مسافرت های نوروزی، گفت: سبقت عرضه گوشت مرغ از تقاضای آن در روزهای آتی پیش بینی می شود.

مهدی همتی شنبه 17 اسفند در جمع خبرنگاران افزود: برنامه ریزی واحدهای تولیدی مرغ گوشتی بر پایه عرضه حداکثری در روزهای پایانی سال است که با توجه به وقوع بحران کرونا شاهد کاهش مصرف و با افت قیمت آن مواجه خواهیم بود.

او عنوان کرد: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی تولید کنندگان این بخش از صنعت طیور ضروری است نسبت به بارگیری جوجههای گوشتی در اوزان سبک تر و سایز اقدام شود.

به گفته همتی، کاهش طول دوره رشد و بارگیری مرغ سایز در اوزان سبک تر علاوه بر افزایش کیفیت و سلامت گوشت مرغ، با کاهش ضریب تبدیل دان به گوشت موجب صرفه جویی در مصرف خوراک طیور و کاهش هزینه های واحد ها مرغداری می شود.

او پیشنهاد این موضوع را در راستای مصلحت و منافع اقتصادی تولید کنندگان و یک راهکار عملی دانست و اظهار کرد: در تجارت جهانی، گوشت مرغ با حداکثر وزن 12


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بر تقاضای گوشت مرغ پیشی می گیرد

عرضه بر تقاضای گوشت مرغ پیشی می گیرد