مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-07اجتماعي

وزش باد شدید و کاهش دما در برخی مناطق کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از امروز (17 اسفندماه) گفت: این سامانه سبب وزش باد شدید موقتی، - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از امروز (17 اسفندماه) گفت: این سامانه سبب وزش باد شدید موقتی، کاهش دما و بارش برف و باران در مناطقی از کشور خواهد شد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: امروز (17 اسفندماه) با ورود سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور مناطقی از دامنه های زاگرس مرکزی، جنوب غرب کشور بارش باران و وزش باد شدید موقتی، کاهش دما و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف خواهیم داشت همچنین در مرکز کشور و دامنه های جنوبی البرز مرکزی نیز بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

وی با بیان این که این سامانه بارشی فردا (18 اسفندماه) در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش هایی از مرکز کشور فعال خواهد بود، تصریح کرد: از بعدازظهر با حرکت شرق سو و به شکل ضعیف تر در دامنه های زاگرس مرکزی، شمال استان های فارس، کرمان، جنوب استان های اصفهان و یزد و ارتفاعات جنوب شرق کشور سبب بارش پراکنده می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی روز دوشنبه (19 اسفندماه) در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش های مرکزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و کاهش دما در برخی مناطق کشور

وزش باد شدید و کاهش دما در برخی مناطق کشور