مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 06:262020-03-07حوادث

کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم یدکی خودروهای سنگین در بندردیلم


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با بیش از 48 میلیارد کالای قاچاق در بندر دیلم خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاری فارس از بوشهر، سردار ولی الله رضایی نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله بزرگ لوازم یدکی خودروهای سنگین از طریق مرز آبی شهرستان دیلم مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در بازرسی از شناور توقیفی، تعداد 500 دستگاه فن کامپیوتر، تعداد هفت دستگاه موتور خودرو و تعداد 12 دستگاه گیربکس موتور کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد مرزبانی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 48 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

فرمانده مرزبانی بوشهر گفت: مرزهای این استان توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می شود که شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم یدکی خودروهای سنگین در بندردیلم

کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم یدکی خودروهای سنگین در بندردیلم