مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:362020-03-07اقتصادي

خط مقدم مقابله با کرونا برای حضور در بیمارستان اعلام آمادگی کردیم


اولین بار 30 بهمن ماه بود، که فوت 2 نفر در قم در پی ابتلاء به ویروس کرونا منتشر شد و پس از آن نیز هر روز که می گذرد، شاهد ابتلاء تعداد بیشتری از هموطنان به این ویروس هستیم و طبق آخرین آمار رسمی اعلامی از سوی وزارت بهداشت، تاکنون یک هزار و 413 نفر در استان تهران مبتلا به این ویروس شده اند و هر روز شاهد ترس بیشتر مردم و اضطراب آنها از ابتلاء به این ویروس هستیم.

در این برهه عده ای سودجو و فرصت طلب با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم از قبیل ماسک، محلول ضدعفونی، الکل، دستکش و… در پی کسب منافع بیشتر هستند، که گلایه های مردمی از کمبود این اقلام را نیز در پی داشت، اما در این میان هستند، افراد جهادگر و فداکاری که منافع جامعه را بر منفعت خود، خانواده و اطرافیانشان ترجیح داده اند.

گروه جهادی کانون منتظران مصلح، متشکل از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نمونه ای از این افرادی هستند، که فداکارانه به جامعه در مبارزه با ویروس کرونا خدمت رسانی می کنند.

در شرایطی که تعطیلی مدارس و کلاس های حضوری دانشگاه ها و مراکز آموزشی شاید فرصتی برای بسیاری از دانشجویان برای حضور در منزل باشد، تلاش این جهادگران افزایش یافته و مجال لحظه ای استراحت را نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط مقدم مقابله با کرونا برای حضور در بیمارستان اعلام آمادگی کردیم

خط مقدم مقابله با کرونا برای حضور در بیمارستان اعلام آمادگی کردیم