مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:302020-03-07پزشكي

کرمانشاهی ها کرونا را جدی نگرفته اند/ بی خیالی، شرایط را بحرانی خواهد کرد


پوریا منصوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با شیوع کرونا در کشور، هرکسی برای مقابله با آن احساس مسؤولیت می کند، بدین منظور جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ستاد دانشجویی مقابله با کرونا را تشکیل داده و در این راستا نیز فعالیت هایی داریم.

وی ادامه داد: کشور چندی است با مسئله اپیدمی کرونا درگیر است؛ انتظار می رفت رسانه ملی رویکرد بهتری، در پیش گیرد و مدام سعی در کوچک نشان دادن این مسئله نداشته باشد، اما به هر حال مشاهده های میدانی حاکی از این است که مردم ما مسئله برایشان آن طور که باید جدی گرفته نشده و ترددهای سطح شهر کرمانشاه، مطابق روال عادی انجام می شود.

مسؤول ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در کرمانشاه، ترددهای سطح شهر را مهم ترین و اصلی ترین عامل در کمک به گسترش هرچه بیشتر این ویروس دانست و گفت: قصد نداریم موجبات ترس هموطنان عزیز را فراهم کنیم، اما از نظر ما، این بی خیالی و کوچک شمردن مسئله بسیار خطرناک بوده و اگر در به همین پاشنه بچرخد، می تواند شرایط بحرانی پدید آورد.

وی تصریح کرد: از این رو، در وهله اول تقاضامندیم مسؤولان با استفاده درست از ظرفیت رسانه ملی مردم را متقاعد به ماندن در منازل کنند و مسلما این امر تنها با درست و واقعی نشان دادن قدرت این ویروس امکان پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهی ها کرونا را جدی نگرفته اند/ بی خیالی، شرایط را بحرانی خواهد کرد

کرمانشاهی ها کرونا را جدی نگرفته اند/ بی خیالی، شرایط را بحرانی خواهد کرد