مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:262020-03-07پزشكي

دردی که در کف خیابانها می ماند


این روزها در حالی که بارها کارشناسان بر رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی به شدت تاکید می کنند و حتی کارشناسان و پزشکان از کوچکترین توصیه های بهداشت فردی در برابر کرونا نمی گذرند، عده ای از شهروندان اقدام به رهاسازی ماسک و دستکش مصرف شده خود در کنار خیابانها و پیاده روها می کنند.

این لوازم حفاظت فردی تا زمانی که به صورت صحیح مورد استفاده قرار گیرد می تواند تا حدی از شیوع ویروس کرونا در جامعه جلوگیری کند و سبب می شود تا افراد با آرامش خاطر بیشتری در جامعه حاضر شوند و به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازند.

اما زمانی که همین لوازم بهداشتی بدون توجه به مسائل بهداشتی ،در محیط اطراف رهاسازی شود آن زمان خطر شیوع ویروس کرونا تشدید می شود و سلامتی افراد زیادی به خطر می افتد.

این روزها با گذر از برخی کوچه ها و خیایان های شهر و با مشاهده ماسک ها و دستکش های آلوده درد عمیقی بر دل می نشیند و این مساله در شرایط شیوع کرونا یک رنگ خطر برای بهداشت محیط است.

این روزها صحنه های زیبایی از همدلی و همراهی مردم با یکدیگر دیده می‎شود از همه زیباتر صحنه های زیبای خدمتگزاری پزشکان و پرستاران قهرمان این سرزمین است که شبانه روز تلاش می کنند تا بیماران مبتلا مغلوب ویروس کرونا نشوند و سلامتی خود را بازیابند اما اینکه عده ای از سر ناآگاهی، بی مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردی که در کف خیابانها می ماند

دردی که در کف خیابانها می ماند