مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-07اقتصادي

سه گام سازمانهای مردم نهاد خراسان رضوی در مقابله با کرونا


از زمان جدی شدن بحث کرونا در خراسان رضوی، تشکلهای مردم نهاد یا سمن ها حضور خود را در میدان مبارزه با این بیماری اعلام کرده و با برنامه ریزی و گسترده کردن دامنه خدمات خیراندیشانه خود، سه گام اساسی را در اطلاع رسانی، تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ملزومات پیشگیری از کرونا در استان برداشته اند.

شاید اگر سمن های فعال خراسان رضوی از همان ابتدا به جد وارد میدان مقابله با کرونا نشده بودند سطح آگاهی مردم نسبت به این بیماری آنچنان که امروز افزایش یافته گسترش نمی یافت و نا امیدی و ترس در جامعه فروکش نمی کرد.

این همدلی و همراهی تشکلهای مردم نهاد با مسوولان خراسان رضوی باعث شده که بیماری کرونا تا حد بسیاری در استان تحت کنترل قرار گیرد و میزان شیوع آن فاجعه آمیز نباشد.

سمن های خراسان رضوی جهادگران پشت جبهه معاون مشارکتهای مردمی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از زمانی که بحث کرونا در این استان جدی شد به همه تشکلهای مردم نهاد یا سمن ها در استان فراخوانی مبنی بر جلب همراهی و حمایت آنها در امور پیشگیرانه و مقابله با کرونا ارسال شد.

هادی صالحی عارف با اشاره به وجود 952 تشکل مردم نهاد در خراسان رضوی که از استانداری، بهزیستی، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان این استان مجوز دارند افزود: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گام سازمانهای مردم نهاد خراسان رضوی در مقابله با کرونا

سه گام سازمانهای مردم نهاد خراسان رضوی در مقابله با کرونا