مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:152020-03-07سياسي

جمع آوری کمک مردمی برای ضدعفونی فضاهای فرهنگی در یزد


کاظم تفتی پور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا از مردم خیر و علاقه مندان خواست، کمک های نقدی خود را تحویل این اداره کل در بلوار شهید پاکنژاد شهر یزد دهند و سایر دفاتر هم در شهرستان ها آماده جمع آوری کمک ها هستند.

وی اظهار کرد: کمک ها و نذر مردم مومن در راستای ضدعفونی کردن محل اجتماعات مذهبی نقش مهمی در پیشگیری از کرونا دارد و تهیه اقلام و لوازم بهداشتی برای ضدعفونی محل های فرهنگی و دینی به همکاری همگان نیازدارد .

معاون اداره کل تبلیغات اسلامییزد به اقدام های فرهنگی و آموزشی برای کارمندان و فعالان فرهنگی در پیشگیری از این ویروس خبر داد و یادآور شد: برحسب ضرورت فعالیت های فرهنگی و آموزشی برگزار و همچنان ادامه دارد .

استان یزد 2 هزار مسجد دارد.

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد امروز در اطلاعیه ای تعداد مبتلایان به بیماری کرونا را به تفکیک شهرستان ها اعلام کرد که از 57 مورد مثبت قطعی اعلام شده ، 28 نفر مربوط به مرکز استان هستند.

در اطلاعیه آمده است،آزمایش 211 نمونه مشکوک در نوبت اعلام پاسخ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود که جواب 110 مورد به معاونت بهداشتی یزد اعلام شد.

تاکنون 10 نفر به علت ابتلا به کرونا در یزد فوت کردندکه 6 نفر زن و بقیه مرد بودند که 62 الی 87 سال داشتند و از بیماری های زمینه ای قلبی و عروقی، دیابت، فشار خون، سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری کمک مردمی برای ضدعفونی فضاهای فرهنگی در یزد

جمع آوری کمک مردمی برای ضدعفونی فضاهای فرهنگی در یزد