مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 05:052020-03-07پزشكي

بستری شدن 41 بیمار مشکوک به کرونا در سقز/همه امکانات بسیج شده است


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان، گفت: در حال حاضر 41 بیمار مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان های این شهر بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انور بهرامی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران شهرستان سقز، اظهار داشت: متاسفانه تاکنون چهار نفر در سقز به دلیل ابتلا به کرونا ویروس فوت کرده اند.

وی افزود: از اوایل اسفند که بحث کرونا آغاز شد، مراجعین به اورژانس روزانه 350 نفر بود که دو سوم آنها مشکل تنفسی و یک سوم مشکلات غیر تنفسی داشتند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز ادامه داد: در همان ابتدا به بیماران تنفسی ماسک تحویل داده می شود و تریاژ تخصصی برای آنها انجام و اگر مشکوک به کرونا باشند وارد اتاق ایزوله اورژانس می شوند.

بهرامی یادآور شد: 10 تخت ایزوله اورژانس اماده پذیرش آنهاست و اگر کسی وارد ایزوله شد بار دوم برای ویزیت پزشک، عکس برداری و سی تی اسکن وارد فضای اورژانس نخواهد شد و پس از تشخیص پزشک معالج وارد بخش مراقبت های ایزوله خواهد شد.

وی بیان کرد: تا شب گذشته چهل تخت فعال در بخش ایزوله داشتیم که بخش دوم با 38 تخت اضافه شد که 56 پرستار در سه شیفت مشغول فعالیت هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: درمانگاه های شبانه روزی در سطح شهر باید 24 ساعته باز باشند و مخصوصاً در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن 41 بیمار مشکوک به کرونا در سقز/همه امکانات بسیج شده است

بستری شدن 41 بیمار مشکوک به کرونا در سقز/همه امکانات بسیج شده است