مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 04:302020-03-07پزشكي

ساخت ربات کمک پرستار شاهکار مهندسان اردبیلی


نخستین ربات کمک پرستار با نام «حکیم» در خاورمیانه به دست مهندسان و فناوران اردبیلی برای حفظ جان و سلامت پرستاران، پزشکان و بیماران مبتلا به ویروس کرونا ساخته شد که شاهکاری در میدان مبارزه با شیوع ویروس کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، این روزها بحث شیوع ویروس کرونا در کشور و چگونگی مقابله با آن و هم چنین حضور پرستاران و پزشکان در بیمارستان ها به عنوان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در میان اقشار مختلف مردم در صدر اخبار قرار گرفته و عموم مردم و مسؤولان به فکر بهترین راه برای مقابله با شیوع این ویروس در کشور هستند.

از آنجایی که بیمارستان ها یکی از اماکن اصلی و به نوعی خط مقدم جنگ با کرونا بوده و پرستاران، پزشکان و تمامی زحمت کشان در بیمارستان های مخصوص بیماران کرونایی در معرض خطر جدی ابتلا به ویروس کرونا هستند و پرستاران و پزشکانی که امروزه از جان خود گذشته و با ایثار و از خودگذشتگی در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و این چنین درسی ماندگار از ایثار و از خودگذشتگی و انسانیت به یادگار می گذارند.

در این بین هر یک از اقشار مختلف مردم سعی دارند تا در جایگاه خود نسبت به انجام وظیفه و مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام کنند و از نصب مایع های ضدعفونی کننده و آب برای شست و شوی دست در خیابان ها توسط کسبه باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ربات کمک پرستار شاهکار مهندسان اردبیلی

ساخت ربات کمک پرستار شاهکار مهندسان اردبیلی