مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 04:052020-03-07پزشكي

نهاوند از پذیرش مسافران نوروزی معذور است


فرماندار نهاوند با اشاره به آغاز طرح کنترل سلامت رانندگان و سرنشینان خودروهای ورودی به شهرستان نهاوند گفت: نهاوند از پذیرش مسافران نوروزی معذور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری عصر جمعه در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهرستان نهاوند و ایستگاه های کنترل علائم حیاتی شهرستان نهاوند، اظهار کرد: در حال حاضر در دونقطه ورودی شهرستان نهاوند از محور بروجرد و محور کرمانشاه ایستگاه کنترل سلامت رانندگان و سرنشینان خودروهای پلاک غیربومی دایر شده و اکیپ های مشترک بهداشت و درمان و هلال احمر در صورت مشاهده افراد مشکوک آنها را به مراکز درمانی معرفی می کنند که در صورت نیاز قرنطینه خواهند شد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا طی دو هفته گذشته و تشکیل کمیته های هفت گانه شهرستان نهاوند گفت: برای هر کمیته شرح وظایف خاص تعریف شده که خوشبختانه در حال انجام وظایف خود هستند.

فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از خدمات دهی به مسافران و میهمانان نوروزی معذور هستیم.

وی گفت: مهمان سراهای ادارات، ستاد اسکان و مدارس نهاوند پذیرای هیچ یک از مسافران و گردشگران نیست و امیدواریم هم وطنان تا شکست این ویروس همراهی کنند اما در ماه های آینده به محض بهبود شرایط پذیرای این افراد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاوند از پذیرش مسافران نوروزی معذور است

نهاوند از پذیرش مسافران نوروزی معذور است