مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 23:352020-03-06حوادث

تعیین دادیار ویژه برای رصد فضای مجازی در کاشمر


برای شناسایی و برخورد با افرادی که در خصوص ویروس کرونا در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و پخش شایعات می‎کنند، دادیار ویژه تعیین شده و پلیس فتا نیز به صورت جدی فضای مجازی را رصد می‏ کند.

- ایسنا/خراسان رضوی دادستان کاشمر گفت: برای شناسایی و برخورد با افرادی که در خصوص ویروس کرونا در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و پخش شایعات می‎کنند، دادیار ویژه تعیین شده و پلیس فتا نیز به صورت جدی فضای مجازی را رصد می‏ کند.

غلامرضا طالعی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با هرگونه مواردی که سلامت مردم را به خطر بیندازد، برخورد قاطع خواهد شد و هرگونه گزارشی را با جدیت و قاطعیت و در کم ترین زمان بررسی خواهیم کرد، سلامتی مردم برای ما بسیار مهم است و با هیچ کس در این رابطه تعارف نداریم.

وی به کسانی که در فضای مجازی اقدام به پخش برخی شایعات و اخبار نادرست و همچنین مطالب غیر واقع، می کنند و باعث تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش جامعه می شوند، هشدار داد و گفت: طبق قانون و با جدیت با این افراد برخورد خواهد شد.

دادستان کاشمر مطرح کرد: ضمن اینکه برای رصد فضای مجازی دادیار ویژه تعیین شده و پلیس فتا نیز به صورت جدی فضای مجازی را رصد می ‏کند، از ریاست شبکه بهداشت و درمان کاشمر خواسته شده هرگونه مطلبی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین دادیار ویژه برای رصد فضای مجازی در کاشمر

تعیین دادیار ویژه برای رصد فضای مجازی در کاشمر