مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 15:052020-03-06اقتصادي

طرح کاشت یک میلیون نهال برای سال 99 در تبریز کلید خورد


بر اساس طرحی که به شورای شهر ارائه کرده بودیم، یک میلیون نهال در سال 99 در سطح شهر کاشته می شود که امروز با غرس چند نهال این طرح آغاز شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: بر اساس طرحی که به شورای شهر ارائه کرده بودیم، یک میلیون نهال در سال 99 در سطح شهر کاشته می شود که امروز با غرس چند نهال این طرح آغاز شد.

ایرج شهین باهر امروز در آیین غرس نهال به مناسب هفته درختکاری در این خصوص اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی در سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز، این درختان تنها در سطح شهر تبریز و مناطقی که نیاز به کاشت درخت و افزایش فضای سبز دارند، غرس می شود.

وی با اشاره به اهمیت کاشت درخت در فضاهای شهری تأکید کرد: در بحث افزایش سرانه فضای سبز شهری، تمرکز بیشتر روی افزایش سرانه درخت در تبریز است تا صرفا به چمن و گلگاری که تأثیر چندانی در کاهش آلودگی هوا ندارند، اکتفا نکنیم.

وی، اولویت شهرداری در سال 99 را مسائل محیط زیستی معرفی کرده و خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش می کنیم تا جهت کاهش آلایندگی شهری، هم در بحث مترو و هم در بحث ناوگان اتوبوسرانی تبریز با خرید اتوبوس های جدید و طرح افزایش سرانه فضای سبز پایدار شهری، پیشقدم باشیم.

شهردار تبریز از آغاز طرح کاشت درختان مثمر در واحدهای مسکونی در سال آینده نیز خبر داده و اظهار کرد: در کنار کاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاشت یک میلیون نهال برای سال 99 در تبریز کلید خورد

طرح کاشت یک میلیون نهال برای سال 99 در تبریز کلید خورد