مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-06اجتماعي

فرماندار: مراکز اقامتی شهرستان نیر تعطیل است


ابراهیم امامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه شیوع ویروس کرونا، مراکز اقامتی ، خدماتی و رفاهی فرهنگیان و سوییت آپارتمان ها ، آبگرم های معدنی و تاسیسات گردشگری منطقه تعطیل شده است.

وی اظهارداشت: همچنین مراکز اقامتی اضطراری شهرستان نیر در ایام نوروز از جمله مدارس، خانه های مسافری و میهمانسراهای اداره های دولتی از چرخه پذیرش مسافر خارج شدند.

وی به توقف رزرو اینترنتی مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: به محض عادی شدن شرایط اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: برخی مردم بویژه روستاییان به عمق موضوع پی نبرده و این بیماری را جدی نگرفته اند، بنابراین با وجود اینکه نباید جامعه مشوش شود باید سطح آگاهی مردم را در این زمینه بالا ببریم تا مسائل بهداشتی را رعایت و از سفرهای غیرضروری نیز خودداری کنند.

ریس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیر هم گفت: اقامت در مراکز اقامتی و پذیرایی فاقد مجوز اعم از مدارس و اقامتگاه های دولتی ممنوع است.

بهنام وکیلی اظهارداشت: برگزاری نوروزگاه، جشنواره، نمایشگاه و هر اقدامی که منجر به تجمع مردم شود، ممنوع است.

وی افزود: تمامی ستادهای اجرایی خدمات سفر شهرستان نیر مانند گذشته در ایام نوروز برقرار بوده و با حداقل نیروی انسانی امور مربوطه را انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: مراکز اقامتی شهرستان نیر تعطیل است

فرماندار: مراکز اقامتی شهرستان نیر تعطیل است