مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-06اقتصادي

سلامت شهروندان اولویت مدیریت شهری است/ تا اطلاع ثانوی از پذیرش گردشگر معذوریم


شهردار همدان با بیان اینکه در نوروز 99 به منظور تامین سلامت عمومی جامعه، پذیرای مسافران و مهمانان نوروزی نخواهیم بود گفت: البته برای فضاسازی شهری طبق رسم هر ساله برنامه های را در نظر گرفته ایم.

- عباس صوفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نوروز 99 به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا و ضرورت تامین سلامت عمومی جامعه، شهر همدان پذیرای مسافران و مهمانان نوروزی نخواهد بود.

وی با اشاره به تجربه ابتلای شهرهای گردشگرپذیر کشور در روزهای اخیر گفت: امسال با توجه به شرایط پیش آمده، تصمیم بر آن شد که همدان پس از بحران کرونا و در فرصت های آتی در خدمت هموطنان باشد.

شهردار همدان افزود: همه باید تلاش کنیم تا به مدد همدلی و احترام به حریم سلامت عمومی، این ویروس منحوس را مهار کنیم تا هرچه سریعتر زندگی به روال عادی بازگردد.

وی تصریح کرد: پیرو تمهیدات اتخاذ شده، امسال ستاد استقبال و اسکان نوروزی نداریم اما برای فضاسازی شهری هر ساله طبق روال برای سیما، منظر و فضای سبز برنامه های مطلوبی را در نظر گرفته ایم.

صوفی گفت: در حال حاضر روزانه سه نوبت ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی در طی شبانه روز با بهره گیری از امکانات پیشرفته و خدمت رسانی خادمان مردم در شهرداری همدان انجام میشود تا از نفوذ و گسترش این ویروس جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت شهروندان اولویت مدیریت شهری است/ تا اطلاع ثانوی از پذیرش گردشگر معذوریم

سلامت شهروندان اولویت مدیریت شهری است/ تا اطلاع ثانوی از پذیرش گردشگر معذوریم