مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-06اقتصادي

حضور 100 اکیپ خدمات شهری برای ضدعفونی خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه طرح ضدعفونی و گند زدایی خیابان ولیعصر تا میدان تجریش گفت: - یزدانی گفت: 100 اکیپ کار ضد عفونی معبر خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن را به عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه طرح ضدعفونی و گند زدایی خیابان ولیعصر تا میدان تجریش گفت: با دستور شهردار تهران کارگروه های مختلفی در مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد که یکی از آن ها کارگروه سلامت و خدمات شهری بود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: این کارگروه برای مقابله با ویروس کرونا طرح گندزدایی در میادین سازمان میوه و تره بار، پایانه های تاکسی، اتوبوسرانی و مترو را در دستور کار خود قرار داده است.

یزدانی ادامه داد؛ تمام مکان های اسکان کارگری و سرویس بهداشتی سازمان میادین میوه و تره بار در دستور کار گندزدایی قرار گرفت و تمام این قسمت ها از سوی سازمان میادین میوه و تره بار گندزدایی و ضد عفونی شد.

او بیان کرد: برای سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی تمام تجهیزات به کار گرفته شده و تمام نیرو ها با مواد ضدعفونی کننده که در اختیار دارند کار ضد عفونی ناوگان را در بازه زمانی مشخص انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 100 اکیپ خدمات شهری برای ضدعفونی خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن

حضور 100 اکیپ خدمات شهری برای ضدعفونی خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن