مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-06اقتصادي

دستگاه های قطعه بندی واحدهای مرغ فروشی نهاوند جمع آوری می شود


مهدی قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در نهاوند خبر داد و گفت: بازرسان دامپزشکی نهاوند تا پایان فروردین ماه در دو نوبت کاری صبح و بعدازظهر در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی و مراکز عرضه مواد خام دامی در شهرستان، فعالیت می کنند.

وی هدف از این بازدیدها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی و آشنایی مردم با ضوابط مذکور دانست.

رییس دامپزشکی نهاوند تصریح کرد: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، رستوران ها، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و طیور و کارگاه های بسته بندی این فرآورده ها بازرسی انجام می گیرد.

معدوم سازی 500 کیلوگرم گوشت به دلیل کشتار غیربهداشتی وی در ادامه از ضبط و معدوم سازی 500 کیلوگرم گوشت به دلیل کشتار غیربهداشتی و خارج از کشتارگاه در نهاوند خبر داد و گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه چند نفر با یک دستگاه خودروی مخصوص حمل گوشت در حال ذبح دام به صورت غیربهداشتی در باغات یکی از مسیرهای ورودی شهرستان هستند موضوع بلافاصله با دادستان هماهنگ و با عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های قطعه بندی واحدهای مرغ فروشی نهاوند جمع آوری می شود

دستگاه های قطعه بندی واحدهای مرغ فروشی نهاوند جمع آوری می شود