مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-06اقتصادي

دستگاه های قطعه بندی واحدهای مرغ فروشی نهاوند جمع آوری می شود


هرگونه قطعه بندی مرغ گرم در واحدهای فروش مرغ شهرستان نهاوند ممنوع بوده و دستگاه های قطعه بندی واحدهای مرغ فروشی نهاوند جمع آوری می شود.

- مهدی قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی در نهاوند خبر داد و گفت: بازرسان دامپزشکی نهاوند تا پایان فروردین ماه در دو نوبت کاری صبح و بعدازظهر در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی و مراکز عرضه مواد خام دامی در شهرستان، فعالیت می کنند.

وی هدف از این بازدیدها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی و آشنایی مردم با ضوابط مذکور دانست.

رییس دامپزشکی نهاوند تصریح کرد: در این طرح از تمام مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی، رستوران ها، سردخانه ها، کشتارگاه های دام و طیور و کارگاه های بسته بندی این فرآورده ها بازرسی انجام می گیرد.

معدوم سازی 500 کیلوگرم گوشت به دلیل کشتار غیربهداشتی وی در ادامه از ضبط و معدوم سازی 500 کیلوگرم گوشت به دلیل کشتار غیربهداشتی و خارج از کشتارگاه در نهاوند خبر داد و گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه چند نفر با یک دستگاه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های قطعه بندی واحدهای مرغ فروشی نهاوند جمع آوری می شود

دستگاه های قطعه بندی واحدهای مرغ فروشی نهاوند جمع آوری می شود