مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 08:352020-03-06حوادث

جزییات ضدعفونی تهران از سوی آتش نشانی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد که ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری پایتخت از سوی عوامل آتش نشانی در روزهای آتی هم ادامه خواهد داشت.

- درباره ورود آتش نشانی تهران به موضوع ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری پایتخت گفت: از پنج روز پیش تاکنون بیش از 100 اکیپ از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ماموریت ضدعفونی اماکن و فضای عمومی شهری را در دستورکار خود قرار داده اند و براین اساس در اماکن پرتردد و دارای ریسک بیشتر حاضر شده و نسب به ضدعفونی فضاها با محلول های ضدعفونی اقدام خواهند کرد.

وی درباره اینکه تاکنون آتش نشانان در چه اماکنی حضور پیدا کرده اند، اظهارکرد: اینطور نبوده که عوامل آتش نشانی تنها فضاهای متعلق به شهرداری تهران را ضدعفونی کرده باشد، در همین راستا ایستگاه راه آهن تهران، بازار تهران، تعدادی از پل ها و زیرگذرهای عابر پیاده، تعدادی از پارک ها و بوستان ها، برخی از میادین میوه و تره بار، فرهنگسراها، صندلی های پارک ها و مبلمان شهری، ایستگاه های اتوبوس و پایانه های تاکسیرانی، لوازم بازی، برخی از پارکینگ ها و .

را ضدعفونی کرده اند.

ملکی درباره تامین مواد ضدعفونی کننده نیز گفت: این مواد از سوی شهرداری تهران تامین شده و در اختیار آتش نشانی قرار گفته است تاکنون نیز مشکلی در تامین این مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ضدعفونی تهران از سوی آتش نشانی

جزییات ضدعفونی تهران از سوی آتش نشانی