مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 08:152020-03-06اقتصادي

فروش گوشی تاشوی جدید تنها در عرض چند دقیقه!


مدل جدید گوشی تاشو هواوی تنها در عرض چند دقیقه در چین به فروش رفت.

- مدل جدید گوشی تاشو هواوی تنها در عرض چند دقیقه در چین به فروش رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت چینی هوآوی که نخستین گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خود، میت ایکس (Huawei Mate X)، را در اواخر سال 2019 میلادی روانه بازارهای جهانی کرد، حالا نسخه جدید و به روز رسانی شده ای از آن را که میت ایکس اس (Huawei Mate Xs) نام دارد، در بازار چین عرضه کرده است تا بتوانند نظر و رضایت کاربران را بهتر و بیشتر از قبل به خود جلب کند.

این در حالیست که طبق گزارشی که در وب سایت gsmarena آمده است، فروش و آغاز عرضه این محصول جدید در چین دقایقی بیشتر طول نکشید و گوشی هوشمند و تاشو هواوی میت ایکس اس توانست در استقبال کاربران رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

از مهم ترین ویژگی های گوشی های هوشمند تاشوی هواوی می توان به صفحه نمایش 8 اینچی، پردازنده 980 و 990 کایرین، قابلیت اتصال به شبکه 5G، باتری 4500 میلی آمپری، چهار لنز دوربین در پنل پشتی، 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین قابلیت شارژ سریع 55 واتی اشاره کرد.

از آنجا که بازار گوشی های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش گوشی تاشوی جدید تنها در عرض چند دقیقه!

فروش گوشی تاشوی جدید تنها در عرض چند دقیقه!