مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-06حوادث

جزییات ضدعفونی تهران از سوی آتش نشانی


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد که ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری پایتخت از سوی عوامل آتش نشانی در روزهای آتی هم ادامه خواهد داشت.

- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد که ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری پایتخت از سوی عوامل آتش نشانی در روزهای آتی هم ادامه خواهد داشت.

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا درباره ورود آتش نشانی تهران به موضوع ضدعفونی اماکن و فضاهای شهری پایتخت گفت: از پنج روز پیش تاکنون بیش از 100 اکیپ از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ماموریت ضدعفونی اماکن و فضای عمومی شهری را در دستورکار خود قرار داده اند و براین اساس در اماکن پرتردد و دارای ریسک بیشتر حاضر شده و نسب به ضدعفونی فضاها با محلول های ضدعفونی اقدام خواهند کرد.

وی درباره اینکه تاکنون آتش نشانان در چه اماکنی حضور پیدا کرده اند، اظهارکرد: اینطور نبوده که عوامل آتش نشانی تنها فضاهای متعلق به شهرداری تهران را ضدعفونی کرده باشد، در همین راستا ایستگاه راه آهن تهران، بازار تهران، تعدادی از پل ها و زیرگذرهای عابر پیاده، تعدادی از پارک ها و بوستان ها، برخی از میادین میوه و تره بار، فرهنگسراها، صندلی های پارک ها و مبلمان شهری، ایستگاه های اتوبوس و پایانه های تاکسیرانی، لوازم بازی، برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ضدعفونی تهران از سوی آتش نشانی

جزییات ضدعفونی تهران از سوی آتش نشانی