مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-06سياسي

پیام انتخابات 98، اعتراض به دولت بود/ مردم با انقلاب قهر نمی کنند


مردم با نظام و ارزش های آن قهر نیستند و اگر نسبت به دوره های قبل کمتر به پای صندوق های رأی آمده اند، صرفاً گلایه خود را به عملکرد دولت نشان داده اند.

- عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پیام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم همواره نشان داده اند که اولویت اصلی شان، مصالح نظام و انقلاب اسلامی است و هیچ دلبستگی خاصی به جریان های سیاسی ندارند.

وی ادامه داد: شاخص اصلی برای انتخاب مسئولان از سوی مردم، تقویت انقلاب و دفاع از موازین نظام جمهوری اسلامی است و هر جریان، گروه و تفکری در چارچوب نظام اسلامی بتواند خدمتگزار مردم و گره گشای مشکلات آنان باشند، از سوی مردم انتخاب می شود و مورد حمایت قرار می گیرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دوره های مختلف اثبات شده است هر جریانی که به کانون های تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور وارد شود و نتواند به وعده های خودش و در جهت تأمین منافع نظام و ملت عمل کند، مردم آن جریان را در انتخابات بعدی کنار می گذارند.

گودرزی گفت: پیام انتخاب امسال مردم این است که مردم از عملکرد دولت فعلی ناراضی و گله مند هستند و کسانی که پای صندوق رأی آمده اند با انتخاب شان نشان دادند که از وضع موجود ناراضی بوده و به دنبال روی کار آمدن یک جریان جهادی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام انتخابات 98، اعتراض به دولت بود/ مردم با انقلاب قهر نمی کنند

پیام انتخابات 98، اعتراض به دولت بود/ مردم با انقلاب قهر نمی کنند