مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 07:252020-03-06سياسي

نظافت برای مبارزه با کرونا، تصمیم قاضی آبدانانی برای مجازات متهم


کامران رومیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام ضمن توجه به تحقق اهداف عدالت کیفری در تعیین مجازات و توجه به حفظ سلامت شهروندان در برابر ویروس کرونا انجام گرفته است.

وی ادامه داد: به همین منظور در دادنامه اخیر کیفری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متهم مکلف به اجرای مجازات تکمیلی با عنوان تنظیف و ضدعفونی کردن مساجد، حسینیه ها و پایانه مسافربری شهر شده است.

وی اضافه کرد: این حکم برای تعیین مجازات فردی در شهرستان آبدانان است که اقدام به سرقت و خرید مال مسروقه کرده که بجای مجازات حبس و غیره در دادنامه کیفری، متهم به تنظیف و ضد عفونی کردن مسجد محل وقوع رفتار مجرمانه و مساجد و حسینیه ها و پایانه مسافربری شهر آبدانان به مدت 540 ساعت شده است.

این قاضی بیان کرد: این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان از ابتلا به ویروس کرونا و با نظارت شبکه بهداشت شهرستان آبدانان، اعضای هیات امنا، اداره تبلیغات اسلامی و مدیر پایانه مسافربری این شهرستان و ارایه گواهی انجام خدمات به واحد اجرای احکام کیفری انجام خواهد گرفت.

این قاضی برای چندمین بار است که از مجازات جایگزین حبس برای محکومان استفاده و این اقدامش مورد توجه عموم مردم و رسانه ها قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظافت برای مبارزه با کرونا، تصمیم قاضی آبدانانی برای مجازات متهم

نظافت برای مبارزه با کرونا، تصمیم قاضی آبدانانی برای مجازات متهم