مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-06حوادث

مرحله دوم ضدعفونی کردن شهر قوچان آغاز شد


علی پیشیار شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی نیروهای مشغول به فعالیت در این سازمان به همراه نیروهایی از جهاد کشاورزی این مرحله ضدعفونی معابر را با دستگاه های توربوجت، آتش نشانی و سم پاش آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این مرحله با دو دستگاه سمپاش انفرادی پاساژها و دستگاه های خودپرداز کرده ضد عفونی می شود و با یک دستگاه 500 لیتری سمپاشی نیز محلهای تجمع در شهر شست و شو و ضدعفونی می شود.

شهردار قوچان با بیان اینکه مردم باید تمام نکات اصلی در زمینه پیشگیری را رعایت کنند تأکید کرد: مواد به کار رفته برای ضدعفونی استاندارد بوده و مشکلی برای مردم به وجود نمی آورد.

پیشیار افزود: در مرحله نخست شست و شو و گندزدایی شهر قوچان، عابر بانک ها، ایستگاه های اتوبوس، پارکها و محل های دارای تجمع مردمی ضدعفونی شدند.

بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا هم اینک تمامی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، مدارس، سینماها، سالن های مجالس عمومی، ورزشگاه ها و سالن های ورزشی، برنامه های فرهنگی و هنری و همایش های غیرضروری به منظور پیشگیری از احتمال شیوع بیماری کرونا تعطیل و متوقف شده اند.

این شرایط اجتناب ناپذیر که سبب کاهش رفت وآمدهای مردم و مراودات عمومی شده خود به خود بر کاهش فعالیت های بازار، اصناف و امور تجاری تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم ضدعفونی کردن شهر قوچان آغاز شد

مرحله دوم ضدعفونی کردن شهر قوچان آغاز شد