مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 اسفند 1398 ساعت 03:352020-03-06سياسي

چهره نگاری ملی برای اسپانیایی زبان ها


برنامه های ترکیبی و به اصلاح چند آیتمی همیشه در شبکه های مختلف صداوسیما، به عنوان بازوان حرکتی شبکه ها عمل کرده اند و از سویی می توان سسیات گذاری های مدیران شبکه ها را در محتوای برنامه های ترکیبی شبکه هایشان به وضوح مشاهده .

- اگرچه من ایرانی ام به واسطه ساختار چهره نگارانه و پرتره بودنش سویه فردی دارد اما در پس بازنمایی سوژه های خود توانمندی های محیطی و شرایطی را که این دانشمندان در آن پرورش یافته و رشد کرده اند نیز نشان می دهد.

گروه فرهنگ وهنر نیز در همین راستا در سلسله گزارش هایی سعی خواهد کرد نگاهی منصفانه با بیان نقاط ضعف و قوت به برنامه های شاخص ترکیبی شبکه های سراسری داشته باشد که در ادامه ششمین قسمت این گزارش از نظرتان میگذرد.

نگاهی به برنامه من ایرانی ام از شبکه هیسپان تی ویدر نظریه های تعلیم وتربیت و آموزهای دینی همواره بر تاثیر الگوهای عملی و شخصیت های موفق بر زندگی مردم و ایجاد روحیه انگیزشی به ویژه بر نسل جوان تاکید می شود و اینکه در نهایت سرمایه انسانی بزرگترین ثروت ملی هر کشوری است.

سرمایه هایی که خود مبداء و منشاء تولید ثروت های مادی و معنوی دیگر در جامعه بوده و از جمله شاخص های مهم توسعه یافتگی محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره نگاری ملی برای اسپانیایی زبان ها

چهره نگاری ملی برای اسپانیایی زبان ها