مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 21:452020-03-05پزشكي

پرستاران بیمارستان های شرق گیلان نیاز فوری به تجهیزات حفاظتی دارند


این تشکیلات به عنوان متولی و ارگان صنفی پیگیر مشکلات و مطالبات گروههای پرستاری از هموطنان و مردم خواسته است به یاری و حمایت از پرستاران و گروههای پیراپزشکی در شرق گیلان بپردازند و اعلام کرده برای ادامه مبارزه با کرونا نیاز مبرم به حمایت مادی و معنوی تمامی همشهریان و هموطنان دارند.

این گروه ارسال تجهیزات حفاظتی شامل ماسک طبی ، ماسک N95، گان و شیلد محافظتی ، دستکش لاتکس و دستکش یکبار مصرف ، عینک محافظ ، لباس محافظتی مخصوص را از اقلام مورد نیاز فوری ذکر کرده است.

نظام پرستاری شرق گیلان طی اطلاعیه ای با اشاره به بحران کرونا اعلام کرده است که کادر پرستاری و گروههای پیراپزشکی هفت بیمارستان شرق گیلان شامل شهید انصاری رودسر ، نیکوکار املش ، امینی لنگرود ، پیروز لاهیجان ، میلاد لاهیجان ، شفا لاهیجان ، غدیر سیاهکل و کوثر آستانه اشرفیه نیاز مبرم و فوری به ماسک ، لباس و تجهیزات حفاظتی دارند.

در این اطلاعیه آمده است : متاسفانه به دلیل کمبود تجهیزات ، بسیاری از همکاران ما دچار بیماری شده و شاهد ریزش شدید نیرو هستیم که برای ادامه مبارزه با کرونا نیاز مبرم به حمایت مادی و معنوی تمامی همشهریان و هموطنان و خیرین داریم .

این گروه تاکید کرده است که دریافت کمک های نظام پرستاری شرق گیلان به محوریت لاهیجان با هماهنگی و تحت نظارت و حسابرسی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران بیمارستان های شرق گیلان نیاز فوری به تجهیزات حفاظتی دارند

پرستاران بیمارستان های شرق گیلان نیاز فوری به تجهیزات حفاظتی دارند