مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 19:252020-03-05اقتصادي

کمک 60 میلیارد ریالی خیرین گلستان برای درمان کرونا در 10 دقیقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در این جلسه اظهار داشت: برای خرید هر دستگاه ونتیلاتور (تهویه های مکانیکی که برای تنفس بیماران استفاده می شود) به یک میلیون و 500 هزار ریال نیاز است و همراهی خیرین در این راه قطعا به نجات بیماران و رفع هرچه سریعتر ویروس کرونا کمک شایانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: روز گذشته با همکاری یکی از خیرین، آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در استان راه اندازی شد که در نتیجه آن زمان شناسایی بیماران پس از انجام آزمایش از چند روز به کمتر از 24 ساعت کاهش یافت.

استاندار گلستان افزود: کرونا یک بیماری جهانی است و ما در استان از ابتدای شیوع موضوع را به صورت جدی دنبال کرده و امیدواریم با همراهی مردم و کمک خیرین این بیماری را مهار کنیم.

حق شناس با تاکید بر ضرورت رعایت موارد بهداشتی توسط مردم گفت: 350 تخت از ظرفیت هتل ها و مهمانپذیرهای استان به عنوان پشتیبان برای کمک به مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار گرفت.

وی همکاری مردم برای مهار ویروس کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری، ورود شهروندان به تفرجگاه های استان و همچنین پذیرش مسافران در مدارس و مهمانسراهای ادارات در ایام نوروز ممنوع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 60 میلیارد ریالی خیرین گلستان برای درمان کرونا در 10 دقیقه

کمک 60 میلیارد ریالی خیرین گلستان برای درمان کرونا در 10 دقیقه