مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 18:402020-03-05سياسي

کناره گیری «الیزابت وارن» از رقابت های انتخاباتی آمریکا


«الیزابت وارن»، یکی از نامزدهای مطرح دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020، کناره گیری رسمی خود از رقابت های درون حزبی دموکرات را اعلام کرد.

- الیزابت وارن ، یکی از نامزدهای مطرح دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020، کناره گیری رسمی خود از رقابت های درون حزبی دموکرات را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، الیزابت وارن ، نامزد انتخاباتی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا در سال 2020 که در حال رقابت های درون حزبی دموکرات بود، به صورت رسمی از رقابت های داخلی این حزب کنار کشید.

وارن که نماینده مجلس سنای آمریکا از ایالت ماساچوست است، در رقابت های داخلی حزب دموکرات وعده داده بود که در صورت پیروزی در انتخابات برای ریشه کن کردن فساد در واشنگتن برنامه خواهد داشت.

پیش از این نیز برخی دیگر نامزدهای حزب دموکرات از جمله مایکل بلومبرگ ، پیت بوتیجیج و ایمی کلوبشار از ادامه رقابت های درون حزبی دموکرات کنار کشیده بودند.

با این حال الیزابت وارن هنوز حمایت خود را از دیگر نامزدهای دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نکرده، اما در حال حاضر رقابت های درون حزبی دموکرات میان دو چهره مطرح این حزب، یعنی برنی سندرز و جو بایدن در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره گیری «الیزابت وارن» از رقابت های انتخاباتی آمریکا

کناره گیری «الیزابت وارن» از رقابت های انتخاباتی آمریکا