مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 18:052020-03-05اجتماعي

افزایش کلاس های مدرسه تلویزیونی به 40 کلاس/شبکه 4 به کمک آموزش آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان صدا و سیما در راستای رسالت خود و پیرو دستور ریاست سازمان از هفته گذشته با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، - از روز شنبه 17 اسفند شبکه آموزش به عنوان شبکه اصلی پخش کننده برنامه های درسی دانش آموزان، روزانه 28 کلاس خواهد داشت و شبکه چهار نیز در قالب شبکه معین ؛برگزارکننده 10 تا 12 کلاس در طول روز خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان صدا و سیما در راستای رسالت خود و پیرو دستور ریاست سازمان از هفته گذشته با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، آموزش تلویزیونی در قالب طرح جهاد آموزشی را برای دانش آموزان در دستور کار خودش قرار داد.

بنا بر این گزارش، احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش با بیان اینکه این طرح در فاز اول با دایر شدن 10 کلاس آغاز به کار کرد افزود: با توجه به نیاز دانش آموزان و استقبال گسترده از آن این تعداد تا 16 کلاس در روز افزایش یافت و حالا قرار است از ابتدای هفته آینده، تعداد آن ها به 40 کلاس روزانه برسد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، از روز شنبه 17 اسفند شبکه آموزش به عنوان شبکه اصلی این طرح روزانه 28 کلاس خواهد داشت و شبکه چهار نیز در قالب شبکه معین؛ برگزارکننده 10 تا 12 کلاس در طول روز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کلاس های مدرسه تلویزیونی به 40 کلاس/شبکه 4 به کمک آموزش آمد

افزایش کلاس های مدرسه تلویزیونی به 40 کلاس/شبکه 4 به کمک آموزش آمد