مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 17:452020-03-05اقتصادي

نهالکاری بوستان 20 هکتاری کیش آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در این آیین مدیر عامل منطقه آزاد کیش، ضمن کاشت اولین نهال این بوستان، از برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد کیش برای افزایش فضای سبز و ایجاد جاذبه های جدید گردشگری با هدف ایجاد نشاط و بهره وری از طبیعت زیبای این جزیره برای گردشگران سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: بوستان بزرگ 20 هکتاری جزیره کیش که امروز پنجشنبه با کاشت هزاران نهال مثمر کلید خورد، به لحاظ موقعیت و نوع خاک می تواند به مکانی جذاب و یکی از کانونهای گردشگری کیش تبدیل شود و نمادی از مشارکتهای اجتماعی و زیست محیطی مردم باشد.

غلامحسین مظفری همچنین از برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد کیش برای جلب مشارکتهای مردم در توسعه و تکمیل طرح ایجاد بوستان 20 هکتاری کیش خبر داد و افزود: گردشگران، کیشوندان و زوجهای جوان می توانند با کاشت نهال به نام خود، ضمن مشارکت در این برنامه زیست محیطی با محیط طبیعی مذکور ارتباط مستمر برقرار کنند و در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

مظفری اضافه کرد: یکی از زیبایی های جزیره زیبای کیش فضای سبز آن است که باید روز به روز توسعه یابد و مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری سازمان های مردم نهاد، کنار یکدیگر قرار گرفته تا این زیبایی و نشاط را در جزیره کیش با کاشت درخت بیش تر نمایند و مکانی برای تجدید خاطره ایرانیان ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهالکاری بوستان 20 هکتاری کیش آغاز شد

نهالکاری بوستان 20 هکتاری کیش آغاز شد