مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 17:452020-03-05پزشكي

یک بیمار مبتلا به کرونا در شادگان فوت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان زاده پنجشنبه اظهار داشت: این بیمار فردی 65 ساله بود که 2 روز پیش با علایم تب و سرفه از شادگان به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل و بستری شد.

وی با بیان اینکه آزمایش ویروس کرونا کووید19 این بیمار مثبت بود افزود: متاسفانه وی ساعتی پیش در بیمارستان طالقانی آبادان فوت کرد.

سلمان زاده شمار مبتلایان به ویروس کرونا کووید 19 در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان را 6 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون(با احتساب بیماری که امروز فوت شد) 2 نفر از این بیماران فوت کردند.

وی افزود: از ابتدای بحران ویروس کرونا تاکنون 221 بیمار مشکوک به این ویروس در مراکز درمانی این دانشکده پذیرش و بستری شدند که با منفی شدن جواب آزمایش و بهبودی حال آنها تاکنون 144 نفر ترخیص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا کرونا مانند سایر ویروس های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری های خود ایمنی می تواند خطرناک باشد و مرگ و میر آن تاکنون حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بیمار مبتلا به کرونا در شادگان فوت کرد

یک بیمار مبتلا به کرونا در شادگان فوت کرد