مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 17:452020-03-05اقتصادي

واردات برخی از ملزومات مقابله با ویروس کرونا در ارس تسهیل می شود


ورود برخی ملزومات با تصویب هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس به منظور رفع مشکلات ناشی از کمبود تجهیزات و کالاهای بهداشتی مقابله با ویروس کرونا بدون محدودیت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل ارس در حاشیه بازدید از شرکت های تولید کننده کالاهای بهداشتی با اعلام این خبر گفت: با مصوبه هیأت مدیره سازمان در خصوص تسریع در تهیه و تأمین مواد اولیه ملزومات مرتبط با مقابله با ویروس کرونا واردات برخی از ملزومات و کالاهای بهداشتی جهت استفاده در محدوده منطقه و سرزمین اصلی تا پایان فروردین سال 1399 تسهیل گردید.

نریمان افزود: از سوی دیگر کلیه تشریفات گمرکی و بروکراسی اداری مرتبط از جمله فرایند ثبت سفارش کالاها و نیز تمهیدات لازم جهت ورود کالاهای فوق به سرزمین اصلی با هماهنگی استانداری آذربایجان شرقی و دبیرخانه شورایعالی مناطق ازاد با دستگاه های اجرایی انجام می شود.

وی همچنین در خصوص سایر اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: صدور مجوز تولید برای چهار کارخانه از سوی مدیریت غذا و دارو؛ شروع فعالیت دو کارخانه در زمینه تولید کالاهای بهداشتی؛ صدور مجوز ترخیص و واردات 50 تن ملزومات بهداشتی جهت مصرف در محدوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات برخی از ملزومات مقابله با ویروس کرونا در ارس تسهیل می شود

واردات برخی از ملزومات مقابله با ویروس کرونا در ارس تسهیل می شود