مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 16:202020-03-05فرهنگي

تمامی برنامه های فرهنگی و هنری تا 22 اسفند همچنان تعطیل است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی استان تا 22 اسفند همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی اظهار داشت: پیرو اطلاعیه های قبلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به پایدار بودن شرایط انتقال بیماری کرونا، تعطیلی تمامی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی جامعه پزشکی کشور و استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پایداری ویروس کرونا در سطح کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های بهداشتی پیشگیرانه و همچنین همراهی شایسته فعالان و صنوف فرهنگی و هنری، مصوبه تعطیلی فعالیت های فرهنگی، هنری و سینمایی را اعلام داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نحوه ادامه برنامه ها پس از 22 اسفند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی برنامه های فرهنگی و هنری تا 22 اسفند همچنان تعطیل است

تمامی برنامه های فرهنگی و هنری تا 22 اسفند همچنان تعطیل است