مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-05اقتصادي

مسکن مهر پردیس میزبان نهال های بهاری


پانزدهم اسفند مصادف با روز درختکاری نهال های سبز سواربروانت ها راهی فازهای جدید مسکن مهر شدند تا سرسبزی و نشاط را برای مهر نشینان پردیس به ارمغان بیاورند.

ارمغانی که این روزها نهالی نوپا و نورس است و با گذشت سالیان چتر گستر و آرامش بخش ساکنان حال و آینده خواهد بود تا در سایه درخت ها دمی بیاسایند و دعاگوی بانیان کاشت نهال های نورس امروز و درخت های سایه گستر فردا باشند.

امروز صبح بر اساس اطلاع رسانی قبلی، مهرنشینان یکی پس از دیگری برای دریافت نهال بیرون آمدند و ظاهرا ویروس کرونا موفق به خانه نشین کردن آنها نشده است.

حاج مریم 75 سال دارد ساکن فاز 8 است و به خبرنگار ایرنا گفت: خداوند به من و همسرم 5 فرزندعطا کرده است و ما به شکرانه تولد هر فرزند یک درخت کاشتم و به آنها توصیه کردم تا برای هریک از فرزندان خود یک درخت بکارند، شرمگینانه می خندد ومی گوید تا الان 50 درخت برای هر یک از فرزندان،نوه ها و نتیجه هایم کاشتیم.

داوود عطایی 50 ساله که دستکش در دست و ماسک بر صورت برای دریافت نهال بیرون آمده گفت: حالا که به دلیل شرایط موجود در منزل هستیم لااقل با کاشت چند اصله نهال مفید باشیم و برای کاشت نهال های بیشتراعلام آمادگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر پردیس میزبان نهال های بهاری

مسکن مهر پردیس میزبان نهال های بهاری