مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:252020-03-05اقتصادي

کاهش فعالیت شرکت های معادن سنگ آهن سنگان


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خواف گفت: برابر تصمیم های اتخاذ شده در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، فعالیت پروژه های ساختمانی در معادن سنگ آهن سنگان از 15 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 تعطیل شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری خواف گفت: برابر تصمیم های اتخاذ شده در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، فعالیت پروژه های ساختمانی در معادن سنگ آهن سنگان از 15 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 تعطیل شد.

حسین اسدی بالفروش در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در این ستاد مصوب شد، تردد ترانزیت جاده ای معادن تا اطلاع ثانوی تعطیل و از توان ریلی شهرستان استفاده شود.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا در بین شاغلان، فعالیت صنایع و بهره برداری و تولید، با حداقل نیرو و تردد مهندسان و کارگران تا حد امکان محدود شد.

مدیرعامل مجتمع معادن سنگ آهن سنگان خواف نیز به ایسنا گفت: مدیریت مجتمع معادن سنگ آهن سنگان خواف به لحاظ لجستیکی، نیروی انسانی و هر موردی که لازم باشد در راستای پیشبرد مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در سطح شهرستان خواف آماده همکاری است.

علی همتی افزود: کارشناسان اورژانس معادن سنگ آهن سنگان خواف برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه روزه دمای بدن کارکنان و شاغلان این معادن را با تب سنج لیزری اندازه گیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فعالیت شرکت های معادن سنگ آهن سنگان

کاهش فعالیت شرکت های معادن سنگ آهن سنگان