مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-05اجتماعي

آغاز هفته منابع طبیعی در بهاباد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بهاباد در این مراسم با بیان اینکه بحث حفاظت از منابع طبیعی باید به فرهنگی برای ترو یج و گسترش فضای سبز تدبیل شود، گفت: باید به این اصل مهم توجه کرد تا فرهنگ کاشت درخت و افزایش فضای سبز در میان مردم گسترش یابد.

مهناز ایمانی بهابادی، افزود: کاشت و پرورش هر درخت در واقع یک نوع زندگی است که آنها به وجود آورده ایم.

وی اضافه کرد: ما باید با تلاش خود در جهت حفظ و نگهداری درختان تلاش کنیم و با تلاش دوچندان با بحران کمبود آب غلبه کنیم و با توجه به استپ بیابانی شهرستان ، تعدادی درخت و درختچه غرس کنیم و عرصه های جنگلی را افزایش دهیم.

رییس اداره منابع طبیعی بهاباد با بیان اینکه منابع طبیعی بهترین عرصه برای خدمت به خلق خدا و همه موجودات زنده است و چندین بار در مورد اهمیت آن در قرآن آیاتی هم آمده است یادآور شد: هفته منابع طبیعی فرصتی مناسب برای آشنایی مردم با مواهب الهی است و مردم باید همیشه نگهدار منابع طبیعی و شکرگزار این مواهب باشند.

ایمانی با بیان اینکه طبیعت و فضای سبز وسیله ای برای بقای بشری و حفظ زیبایی هاست و به عنوان میراثی ارزشمند به همه انسان ها تعلق دارد اظهار داشت: اهمیت درخت و درختکاری و همچنین جایگاه ارزشمند منابع طبیعی و احیا فضای سبز بر کسی پوشیده نیست و این مهم را می توان از دیدگاه اهل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته منابع طبیعی در بهاباد

آغاز هفته منابع طبیعی در بهاباد