مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 15:062020-03-05اقتصادي

کاشت 90 هزار اصله نهال در ملایر آغاز شد


علی ده پهلوان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این نهال ها از گونه های توت، اقاقیا، سرو، کاج، زبان گنجشک، سنجد و افرا است.

وی افزود: این نهال ها از هفته جاری همزمان با آغاز منابع طبیعی بین دستگاه های اجرایی و مردم توزیع و در نقاط مختلف شهرستان کاشته می شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر ادامه داد: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه هایی که برای هفته منابع طبیعی تدارک دیده شده بود، لغو شد.

ده پهلوان بیان کرد: به مناسبت روز شهدا در 22 اسفند، با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران یک هزار و 100 اصله نهال در گلزار شهدا و بام ملایر به نام یک هزار و 100 شهید این شهرستان کاشته می شود.

وی ضمن تاکید بر مشارکت مردم در کاشت نهال گفت: در هفته منابع طبیعی هر اندازه نهال نیاز باشد در اختیار شهروندان و ادارات قرار می گیرد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر با بیان اینکه نهال مورد نیاز در نهالستان این شهرستان تولید و به سراسر استان و حتی استان های همجوار توزیع می شود افزود: سالانه بیش از یک میلیون نهال در نهالستان قدس ملایر با 20 هکتار تولید می شود.

ده پهلوان ادامه داد: طبق تاکید استاندار همدان مبنی بر کاشت یک هزار هکتار جنگل مصنوعی در سطح استان، 460 هکتار آن در شهرستان ملایر تا پایان آذر امسال اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 90 هزار اصله نهال در ملایر آغاز شد

کاشت 90 هزار اصله نهال در ملایر آغاز شد