مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:252020-03-05سياسي

استاندارهمدان: سند آمایش نقشه راه دستگاه های اجرایی خواهد بود


سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: عملکرد دستگاه های اجرایی طبق سند راهبردی سنجیده می شود و از الزامات ادامه همکاری ما با مدیران دستگاه های اجرایی، داشتن نگاه برنامه محور است.

وی با بیان اینکه ملاک ما در تدوین اسناد راهبردی استان، نگاه به اسناد بالادستی و نظر کارشناسان بوده است اظهار داشت: در مطالعات برنامه آمایش استان همدان، بیشتر از نظر کارشناسی توسط متخصصان استفاده شده است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید توجه ویژه ای به سند آمایش استان داشته باشند و مدیران باید بر روی سند آمایش استان مطالعات لازم را با دقت و کارشناسی انجام دهند.

وی تاکید کرد: مدیرانی که به مباحث سند آمایش استان همدان نقد دارند و یا نکاتی را که فکر می کنند باید به این سند افزوده شود، تا پیش از نهایی شدن سند به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارائه کنند.

شاهرخی تاکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، زمینه ای فراهم کند تا دانشگاه نقش موثرتری در فرآیند برنامه آمایش ایفا کند.

وی با بیان اینکه از اساتید متخصص در دانشگاه بوعلی همدان برای نظارت بر برنامه آمایش استان استفاده شود، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با مشاوران طرح آمایش استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم فکری و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارهمدان: سند آمایش نقشه راه دستگاه های اجرایی خواهد بود

استاندارهمدان: سند آمایش نقشه راه دستگاه های اجرایی خواهد بود