مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:072020-03-05اقتصادي

طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی به صورت آزمایشی در سمنان آغاز شد


عباس بی نیاز عصر پنجشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: الکترونیکی سازی ابلاغ اوراق مالیاتی با هدف جلوگیری از ترددهای غیرضروری، تسریع درانجام امور مودیان و افزایش رضایتمندی آنها، در دستور کار اداره کل امور مالیاتی استان سمنان قرار گرفت .

وی بیان کرد : اوراق تشخیص و قطعی که در سامانه سنیم و سامانه های تک منبعی اشخاص حقیقی و حقوقی صادر می شوند به طور خودکار در حساب کاربری متقاضیان ابلاغ الکترونیکی بارگذاری وهمزمان با بارگذاری اوراق مالیاتی در حساب کاربری، پیامک اطلاع رسانی به تلفن همراه مودیان ارسال خواهد شد .

وی ادامه داد : چنانچه مودی ظرف دو هفته از تاریخ بارگذاری برگه در سامانه ابلاغ آن را مشاهده کند، به منزله ابلاغ برگه است و این تاریخ ملاک محاسبه مواعد قانونی دیگر بوده و تمامی پیامدهای قانونی ابلاغ واقعی را دربرخواهد داشت .

بی نیاز خاطر نشان کرد :متقاضیان استفاده از خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی، برای دریافت الکترونیکی اوراق مالیاتی باید فرم درخواست بهره مندی از خدمات الکترونیکی را در سامانه ثبت نام سازمان امور مالیاتی کشور تکمیل و ارسال کنند .

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد : اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی نقشی مهم در تسریع و تسهیل در امور مالیاتی مودیان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی به صورت آزمایشی در سمنان آغاز شد

طرح ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی به صورت آزمایشی در سمنان آغاز شد