مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:072020-03-05اقتصادي

بهره گیری از روش های علمی در توسعه بخش کشاورزی ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ذبیح الله غریب گفت: عملکرد بخش کشاورزی استان در جذب اعتبارات و تسهیلات در سال 98 بسیار مطلوب بوده است و با جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی شاهد رونق تولید و اشتغال استان باشیم.

غریب در ادامه به بحث بیماری و آفت ها اشاره کرد و افزود: بحث بیماری و آفت هادر بخش کشاورزی جدی می باشد و پیشگیری باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: توسعه کشاورزی جز با بهره گیری از روش های علمی امکانپذیر نمی باشد و بهداشت گیاهان و فرآورده های کشاورزی یکی از پایه ای ترین برنامه هایی است که می تواند در جهت اقتصادی وحفظ منابع تولید به کار رود و نقش سازنده ای را برعهده دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح نوسازی و بازسازی باغات، افزود: در تولیدات باغی بحث نوسازی و بازسازی باغات از توسعه باغات مهم تر است حذف باغات قدیمی و نوسازی باغات در اولویت بخش باغبانی قرار دارد.

غریب گفت: استان چهارمحال و بختیاری در کشت حبوبات ظرفیت بالایی دارد در صورتی که بتوان مشکلات کشاورزان را کاهش داد و حمایت لازم را از این قشر انجام داد حبوبات می تواند به عنوان عاملی مناسب برای توسعه و اشتغال زایی در استان باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اجرای طرح مجتمع های دامپروری کوچک روستایی در استان گفت: طرح مجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از روش های علمی در توسعه بخش کشاورزی ضروری است

بهره گیری از روش های علمی در توسعه بخش کشاورزی ضروری است